آرشیو دی ماه 1402

آهن 118 فعال در زمینه فروش انواع محصولات فولادی از جمله میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ... می باشد .

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مشخصات انواع ورق گالوانیزه و ورق روغنی در آهن ۱۱۸

۳ بازديد

ورق فولادی از جمله پرکاربردترین محصولات فولادی است. به طور کلی ورق فولادی در انواع مختلف و در انواع آلیاژها، ضخامت‌ها و ابعاد تولید می‌گردد. انواع ورق نیز بر اساس این سه فاکتور تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت ورق فولادی بر اساس جنس، ابعاد، نوع و کاربردی که دارد متفاوت است. از این رو هر ورق قیمت مختلفی دارد. انواع رایج ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه ، ورق روغنی ، ورق سیاه ، ورق رنگی و است. در این بخش قصد داریم در مورد مشخصات انواع ورق گالوانیزه و ورق روغنی در آهن 118 صحبت کنیم. در ادامه جهت مشاهده ادامه مطلب به لینک فوق مراجعه کرده و با ما همراه باشید . 

کاربرد انواع لوله مانیسمان، گالوانیزه، داربستی و… در آهن118

۳ بازديد

لوله‌های فولادی در صنایع مختلف به عنوان ابزاری مهم و کاربردی استفاده می‌شوند. به طور مثال از این لوله‌ها به منظور انتقال سیالات و آب، روغن و استفاده می‌شود. به طور کلی لوله‌های فولادی در موارد مختلف استفاده می‌شود. این لوله‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که از جمله رایج‌ترین آن‌ها شامل لوله مانیسمان ، لوله گالوانیزه ، داربستی، آبرسانی، گازرسانی، صنعتی و است. کاربرد هر لوله با دیگری متفاوت است. از آن جایی که از فولاد تهیه می‌شوند، بنابراین از کارایی و استحکام مورد نیاز بهره‌مند هستند. شکل ظاهری این محصولات معمولا به صورت استوانه‌ای بلند است که سطح مقاطع دایره‌ای شکل دارند. ضخامت، جنس، سایز و کاربرد آن‌ها با دیگری متفاوت است. به منظور آشنایی با کاربرد انواع لوله در آهن 118 به لینک کاربرد انواع لوله مانیسمان، گالوانیزه، داربستی و در آهن 118 مراجعه کرده و  با ما همراه باشید.

قیمت مناسب نبشی، ناودانی و سپری در فروشگاه اینترنتی آهن 118

۳ بازديد

نبشی ، ناودانی و سپری از اجزای مهم در صنعت فلزی به شمار می آیند، که از آن ها در ساخت و ساز، معماری، ماشین‌سازی، خودروسازی و بسیاری از صنایع دیگر به کار می‌روند. این محصولات به دلیل خصوصیات مکانیکی، ساختاری و استحکام‌بخشی که دارند، در ایجاد اتصالات، سازه‌ها و قطعات مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی کامل این محصولات و همچنین عوامل موثر بر قیمت آن ها می پردازیم پس به لینک قیمت مناسب نبشی، ناودانی و سپری در فروشگاه اینترنتی آهن 118 مراجعه کرده و با ما همراه باشید . 

خرید انواع ورق و پروفیل فولادی در آهن 118

۴ بازديد

ورق فولادی محصولی است که از جوش یافتن ذرات آهنی به هم تشکیل می‌شود و در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این ورق‌ها به دلیل خصوصیات فیزیکی و مکانیکی منحصر به فردشان، در انواع مختلف در دسترس هستند. به طور کلی، ورق‌های فولادی به دو دسته عمده تقسیم می‌شوند: ورق‌های کربنی و ورق‌های آلیاژی. در ادامه به معرفی کامل انواع ورق فولادی از جمله ورق گالوانیزه  و همچنین پروفیل فولادی می پردازیم پس به لینک خرید انواع ورق و پروفیل فولادی در آهن 118 مراجعه کرده و با ما همراه باشید . 

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت نبشی، ناودانی، سپری در آهن 118

۴ بازديد

نبشی ، ناودانی و سپری سه مورد از قطعات فولادی پرکاربرد هستند. از این سه محصول در موارد مختلف و بیشتر برای ساخت قطعات دیگر استفاده می‌شود. کاربرد نبشی، ناودانی و سپری در صنعت ساختمان سازی بیشتر است. اصولا به منظور ساخت درب و پنجره در ساختمان از نبشیف ناودانی و سپری استفاده می‌شود. به منظور خرید و فروش این محصول لازم است در مورد مشخصات، کاربرد و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن‌ها اطلاعات کاملی داشته باشید. در ادامه قصد داریم در مورد این سه محصول به طور کامل صحبت کنیم پس به لینک بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت نبشی، ناودانی، سپری در آهن 118 مراجعه کرده و با ما همراه باشید . 

فروش ورق سیاه، رنگی، استیل و اسیدشویی در آهن۱۱۸

۴ بازديد

ورق فولادی، محصولی مهم در خصوص استفاده در ساختمان‌سازی و صنایع مختلف و همچنین محصول پایه برای تولید محصولات دیگر است. ورق در انواع مختلفی تولید می‌شود. انواع ورق فولادی شامل ورق سیاه، ورق رنگی، ورق استیل، اسیدشویی، گالوانیزه و است. قیمت ورق بر اساس نوع، جنس، ابعاد و ضخامت آن متفاوت است. هر یک از انواع ورق‌ها دارای قیمت متفاوتی هستند. علاوه بر قیمت در کاربرد نیز تفاوت زیادی دارند. روش تولید انواع ورق‌های فولادی متفاوت بوده و عموما بر اساس روش نورد گرم و نورد سرد تولید می‌شوند. در این بخش قصد داریم در مورد فروش انواع ورق سیاه ، ورق رنگی ، استیل و اسیدشویی در آهن۱۱۸ صحبت کنیم. آهن۱۱۸ مرکزی معتبر جهت فروش انواع محصولات آهن است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات و ویژگی‌های فروش هر یک از این ورق‌ها  به لینک فروش ورق سیاه، رنگی، استیل و اسیدشویی در آهن۱۱۸ مراجعه کرده و با ما همراه باشید.