آرشیو خرداد ماه 1402

آهن 118 فعال در زمینه فروش انواع محصولات فولادی از جمله میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ... می باشد .

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قیمت خرید انواع لوله مانیسمان، داربستی، گالوانیزه و ورق رنگی

۱۵ بازديد

 

 

لوله‌های فولادی با کاربردی گسترده در زندگی ما و در صنایع مختلف نقش بسیار مهمی دارند. لوله‌های فولادی را بر اساس کاربرد، جنس، ویژگی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌کنند. انواع لوله‌های فولادی شامل لوله مانیسمان ، لوله گالوانیزه ، داربستی، آبرسانی، گازرسانی، داربستی، مبلی و... است   .  به گزارش ایسنا به نقل از آهن118، به منظور خرید هر یک از لوله‌ها لازم است به کاربرد آن‌ها توجه کنید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید. در صورتی که قصد خرید هر یک از لوله‌ها را دارید در ادامه در مورد انواع لوله، ویژگی هر یک و قیمت خرید لوله صحبت می‌کنیم پس به لینک قیمت خرید انواع لوله مانیسمان، داربستی، گالوانیزه و ورق رنگی در آهن118 مراجعه کرده و با ما همراه باشید .

خرید ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و استیل در آهن 118

۵ بازديد

 

 

ورق‌های فولادی از جمله محصولات فولادی پرکاربرد هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی در بیشتر موارد برای این که بتوان از فولاد در صنایع مختلف استفاده کرد، لازم است آن را به ورق فولادی تبدیل کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت آهن118،  گاز آن‌ جایی که ورق‌های فولادی دارای انواع مختلفی هستند بنابراین هر یک دارای کاربرد و ویژگی‌های خاص خود هستند. ورق‌های فولادی از نظر نوع، روش تولید و مواد اولیه که در ساخت آن‌ها استفاده می‌گردد، دسته‌بندی می‌شود. به منظور خرید انواع ورق گالوانیزه ، ورق سیاه ، روغنی ، رنگی، استیل و اسیدشویی  به لینک خرید ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و استیل در آهن 118 مراجعه کرده و با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در خصوص قیمت هر ورق را دریافت کنید.

 

لیست قیمت تیرآهن H، لانه زنبوری و IPE در آهن 118

۳ بازديد

 

 

تیرآهن یک نوع پروفیل فولادی صنعتی مقاوم و مستحکم است که در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر مانند کشتی‌سازی، پل‌سازی، ساخت سازه‌های پالایشگاهی و …. کاربرد بسیار زیادی دارد و تنش‌ها و فشارهای ناشی از سازه را به خوبی تحمل می‌کند. از مهم‌ترین مزایای انواع تیرآهن می‌توان به مواردی مانند امکان توسعه سازه بعد از اتمام آن، تولید قطعات تیرآهن به صورت پیش‌ساخته در کارخانه‌ها، بالا بودن سرعت نصب، اجرا و کاربرد در ارتفاعات بالا اشاره کرد. پرکاربردترین انواع تیرآهن عبارت‌اند از: تیرآهن H، تیرآهن لانه زنبوری و تیرآهن IPE یکی از معتبرترین مجموعه‌های فروش تیرآهن که انواع مختلف این پروفیل فولادی را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، مجموعه آهن 118 است. در این مقاله قصد داریم درباره قیمت تیرآهن H، تیرآهن لانه زنبوری و تیرآهن IPE در آهن 118 صحبت کنیم پس به لینک لیست قیمت تیرآهن H، لانه زنبوری و IPE در آهن 118 مراجعه کرده و با ما همراه باشید .

 

قیمت انواع میلگرد و کلاف ساده و آجدار

۷ بازديد

 

 

میلگرد از جمله محصولات فولادی پرکاربرد است. از این محصول در صنایع مختلف به ویژه صنعت ساختمان‌سازی به وفور استفاده می‌شود. در واقع میلگردها پرکاربردترین صنایع فولادی هستند. میلگرد در دو حالت ساده و آجدار تولید می‌شود که میلگرد ساده و میلگرد آجدار خود دارای انواع مختلفی هستند. میلگردها به دو صورت کلاف و شاخه وارد بازار می‌شوند. از نظر شکل ظاهری، جنس، روش تولید و... دسته‌بندی می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از آهن118، در این بخش قصد داریم در مورد کاربرد و قیمت انواع میلگرد و کلاف ساده و آجدار در آهن118 صحبت کنیم جهت مشاهده ادامه مطلب میتوانید به لینک قیمت انواع میلگرد و کلاف ساده و آجدار مراجعه کرده و با ما همراه باشید .

 

اولین مطالب آزمایشی من

۱۰ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۸ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.